Αγαπητοί πελάτες!
Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε για τις διακοπές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι εγκαταστάσεις - παροχές του καταλύματος προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τους πελάτες μας (οι οποίοι διαμένουν σε αυτό). Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες – με αλφαβητική σειρά – για τις παροχές μας, που θα κάνουν τη διαμονή σας πιο ευχάριστη.

  • ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ Παρακαλείσθε την ημέρα της αναχώρησης να ελευθερώσετε το δωμάτιό σας μέχρι τις 12:00
  • ΒΛΑΒΕΣ Για τυχόν βλάβες στο δωμάτιό σας παρακαλούμε απευθυνθείτε στη Ρεσεψιόν. Η αποκατάσταση γίνεται την ίδια ημέρα. Ζητούμε την κατανόησή σας για τυχόν καθυστέρηση που μπορεί να οφείλεται σε ειδικούς τεχνικούς λόγους.
  • ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ 220 VOLT. Παρακαλούμε εισάγετε την κάρτα – μπρελόκ στην υποδοχή δίπλα από την είσοδο του δωματίου για παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
  • ΘΕΡΜΑΝΣΗ – ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ Όλα τα δωμάτια διαθέτουν ατομικό σύστημα θέρμανσης – ψύξης με αυτόνομο χειριστήριο. Για να λειτουργήσει το σύστημα, πρέπει η κάρτα σας να βρίσκεται στην ειδική θέση αμέσως μετά την είσοδο του δωματίου και οι μπαλκονόπορτες να είναι καλά κλειστές.
  • ΘΥΡΙΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Στη ντουλάπα του δωματίου σας υπάρχει θυρίδα ασφαλείας (safe).
  • ΙΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Δεν επιτρέπεται η χρήση των λευκών πετσετών και του ιματισμού εκτός του χώρου των δωματίων. Κάθε καταστροφή ή απώλεια τους χρεώνεται στον πελάτη. Αλλαγή ιματισμού γίνεται κάθε 3 ημέρες.
  • ΙΝΤΕΡΝΕΤ Σε όλο χώρο το ξενοδοχείου υπάρχει για του πελάτες μας δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η πρόσβαση γίνεται μέσω ασύρματου δικτύου (WIFI / WLAN)
  • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ Δεν επιτρέπονται τα κατοικίδια ζώα κάθε μεγέθους σε όλους τους εσωτερικούς  χώρους του ξενοδοχείου.
  • ΝΕΡΟ Το νερό των δωματίων προέρχεται από το δίκτυο ύδρευσης του Δήμου της περιοχής. Θα σας συνιστούσαμε να πίνετε εμφιαλωμένο νερό.
  • «ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ» Σε περίπτωση που δεν θέλετε να σας ενοχλήσουν, στο δωμάτιό σας θα βρείτε την πινακίδα «ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ». Παρακαλούμε κρεμάστε την στην εξωτερική πλευρά της εισόδου του δωματίου σας.
  • ΠΕΤΣΕΤΕΣ Παρακαλούμε σκεφθείτε πόσοι τόνοι πετσετών πλένονται καθημερινά, την ποσότητα νερού και απορρυπαντικού που ξοδεύονται και πόσο αυτό επιβαρύνει το περιβάλλον μας. Γι’ αυτό αποφασίστε: Πετσέτες κρεμασμένες στη θέση τους σημαίνει: Θα τις χρησιμοποιήσω και πάλι. Προστατεύω το περιβάλλον.
  • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ Στη Ρεσεψιόν για εξόφληση του λογαριασμού σας γίνονται δεκτές  οι πιστωτικές κάρτες.
  • ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης παρακαλούμε απευθυνθείτε στη Ρεσεψιόν ή  καλέστε στο : +30 694 55 33 693
    ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ Το πάρκινγκ είναι ελεύθερο στον υπαίθριο χώρο έξω (δημόσιο δρόμο). Παρακαλούμε  να ασφαλίζετε σωστά τα αυτοκίνητά σας και να μην αφήνετε μέσα αντικείμενα αξίας.
  • ΤΑΞΙ Μπορείτε να παραγγείλετε από τη Ρεσεψιόν.     Παρακαλούμε ενημερωθείτε από τον οδηγό για την τιμή της διαδρομής, πριν επιβιβασθείτε.
  • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Παρακαλούμε να ρυθμίζετε την ένταση της τηλεόρασης έτσι ώστε να μην ενοχλούνται τα διπλανά σας δωμάτιά.
  • ΧΑΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ Σε περίπτωση που χάσατε κάποιο αντικείμενο παρακαλούμε απευθυνθείτε αμέσως στη Ρεσεψιόν. Το Ξενοδοχείο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για αντικείμενα που βρίσκονται στα δωμάτια ή σε κοινόχρηστους χώρους.
  • ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ Παρακαλούμε να τηρείτε το ωράριο κοινής ησυχίας από 15:00 έως 18:00 και από 24:00 έως 07:00. 
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΑ:
Παρακαλώ σημειώστε:
-Για την ασφάλεια όλων των επισκεπτών, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ μέσα στα δωμάτια (σχετική διάταξη της Πυροσβεστικής), οτιδήποτε παράγει φλόγα (κεριά, γκαζάκια) η έχει καυτή επιφάνεια (ματάκι για παρασκευή καφέ ή σχετικές ηλεκτρικές συσκευές). Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ύπαρξη τέτοιας συσκευής ή αντικειμένου, αυτό άμεσα θα απομακρύνεται από το δωμάτιο και θα φυλάσσεται στην ρεσεψιόν μέχρι την αναχώρηση του επισκέπτη. Επίσης θα ζητείται αποζημίωση σε περίπτωση ζημιάς, απο την χρήση των παραπάνω, στον εξοπλισμό ή στις μοκέτες του δωματίου.
-Όλοι οι φόροι περιλαμβάνονται στις τιμές (εκτός εάν διευκρινίζεται αλλιώς). Δεν περιλαμβάνεται το Τέλος Διανυκτέρευσης που πληρώνεται μετρητά κατά την άφιξη του κάθε επισκέπτη.
-Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν πρωινό. Εν γένει δεν σερβίρουμε πρωινό ή άλλο γεύμα στο κατάλυμα.
-Ιδιωτικό πάρκινγκ δεν είναι διαθέσιμο (όπως και στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Αίγινα). Μπορείτε να παρκάρετε σε δημόσιο χώρο κοντά στα δωμάτιά μας.
-Μέγιστος αριθμός φιλοξενουμένων: όπως αναφέρεται στην περιγραφή δωματίων. Στο κατάλυμα μας γίνονται δεκτά παιδιά άνω των 10 ετών, με χρέωση ως ενήλικα (τρίκλινο). Για κάθε παιδί που θα φιλοξενείται πρέπει να υπάρχει σαφής ενημέρωση και σχετική επιβεβαίωση, κατά την κράτηση.
-Δεν δεχόμαστε κατοικίδια.
 
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
Οι προσφερόμενες από το Ιντερνέτ ή το τηλέφωνο τιμές ή προσφορές είναι δυνατόν να  αλλάξουν οποτεδήποτε, αφού προσαρμόζονται ανάλογα με την διαθεσιμότητα των δωματίων. Όλες οι κρατήσεις θεωρούνται βεβαιωμένες μετά την εξόφληση ή την αποστολή προκαταβολής.
Για κρατήσεις που αφορούν διάστημα από 1/4-30/6 & 01/9-30/10 (κατά προσέγγιση) η προκαταβολή ισούται με το 30% του συνολικού κόστους της διαμονής και δεν μπορεί να είναι μικρότερη από  το κόστος της πρώτης διανυκτέρευσης.
Για την ΥΨΗΛΗ περίοδο δηλ. από 1/7-31/8 (κατά προσέγγιση) ή τριήμερα και αργίες, το ποσοστό προκαταβολής είναι 50%  του συνολικού κόστους της διαμονής & ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε καμμία περίπτωση. Παρακαλούμε, για την αποφυγή διαφωνιών, να είστε σίγουροι όταν κάνετε μια κράτηση σε υψηλή περίοδο. Επίσης, η προκαταβολή για κράτηση στις πιο πάνω ημερομηνίες, δεν μπορεί να είναι μικρότερη από  το κόστος δύο διανυκτερεύσεων.
ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗ: Όταν η κράτηση είναι προπληρωμένη απαιτείται πλήρης εξόφληση με κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό μας λογαριασμό.                
Οι προπληρωμένες κρατήσεις ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ σε χρήμα και δεν μεταφέρονται σε άλλη ημερομηνία, σε καμμία περίπτωση.
 
Όλες οι προκαταβολές υπόκεινται στους όρους που περιγράφονται παρακάτω στην "Πολιτική Ακύρωσης".
 
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΙΣΘΩΜΑΤΟΣ
- ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ:
Κάθε συμφωνημένη πληρωμή ή κατάθεση οφείλεται να καταβληθεί μέχρι την επομένη ημέρα στις 12.00 ή όποτε έχει συμφωνηθεί ειδικότερα. Καθυστερημένες πληρωμές μπορεί να προκαλέσουν ακύρωση της κράτησης. Οι πληρωμή της προκαταβολής μπορεί να γίνει:
-μέσω ΤΡΑΠΕΖΑΣ, σε κάποιον από τους λογαριασμούς μας, με αιτιολογία το όνομα σας & τις ημερομηνίες άφιξης/αναχώρησης. Εάν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε πληρωμή παρακαλώ ζητήστε τους λογαριασμούς των συνεργαζόμενων Τραπεζών, από το τμήμα κρατήσεων. Παρακαλούμε σημειώστε ότι κάθε επιβάρυνση η προμήθεια απο την Τράπεζα, βαρύνει τον πελάτη.
-μέσω ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ. Μας δίνετε τα στοιχεία της κάρτας σας (τον αριθμό, το όνομα κατόχου, την ημερ/νια λήξης και το CVV) και χρεώνουμε την προκαταβολή σας. Σε περίπτωση μη έγκρισης θα ενημερωθείτε σχετικά & η κράτησή σας μπορεί να μην επιβεβαιωθεί/ισχύει.
- ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΔΙΑΜΟΝΗΣ:
Η εξόφληση της μίσθωσης γίνεται αμέσως μετά το Check In (ημέρα άφιξης) εφόσον το δωμάτιο είναι της αρεσκείας σας, με μετρητά η κάρτα και με την επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο). Καμία χρέωση δεν μπορεί να γίνει με χρήση κάρτας αν δεν ανήκει (η κάρτα) στο άτομο που διαμένει στο κατάλυμα.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ - ΑΛΛΑΓΩΝ:

Κρατήσεις από 1/4 εως 30/6 & από 15/9 εως 30/10 (ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ)
όλες οι ακυρώσεις ή αλλαγές ισχύουν απο την ώρα της γραπτής ενημερώσης (με μέιλ ή SMS) - Τηλεφωνικά, αλλαγές ή ακυρώσεις ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ.
•Για αλλαγές η ακυρώσεις μέχρι 21 ημέρες πριν την άφιξη: η προκαταβολή επιστρέφεται εκτός εάν αφορά κράτηση με ειδική συνθήκη «ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗ» η οποία εξοφλείται την στιγμή της κράτησης & δεν επιστρέφεται σε καμία περίπτωση.
Αλλαγές δύναται να γίνουν εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα και με την ισχύουσα τιμή (την στιγμή της αλλαγής) τιμή ανά διανυκτέρευση.
•Για ακυρώσεις σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν την άφιξη: η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
•Για αλλαγές σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν την άφιξη:
Α) Σε περίπτωση που η αλλαγή αφορά μείωση των διανυκτερεύσεων δηλ. αν ο επισκέπτης ΑΛΛΑΞΕΙ την ημερομηνία άφιξης ή αναχώρησής του και δεν διαμείνει στα δωμάτια για όλο το διάστημα της κράτησης που έχει συμφωνηθεί εξ αρχής, τότε βάση σχετικής νομοθεσίας, υποχρεούται στην καταβολή του 50% του κόστους των υπολοίπων ημερών του διαστήματος που αρχικά συμφωνήθηκε.
Β) Σε περίπτωση αύξησης των διανυκτερεύσεων,  αυτό γίνεται εφόσον  υπάρχει διαθεσιμότητα και με την ισχύουσα (την στιγμή της αλλαγής) τιμή ανά διανυκτέρευση.
Γ) Μεταφορά της κράτησης  για ίδιο αριθμό  διανυκτερεύσεων σε άλλη χρονική περίοδο δεν γίνεται διότι, σε διάστημα λιγότερο των 21 ημερών έχουν ήδη χαθεί κρατήσεις που δεν έγιναν λόγω της υφιστάμενης κράτησης.
Φυσικά κάθε αλλαγή που μπορεί να γίνει σε επιβεβαιωμένη με προκαταβολή κράτηση δίνει την δυνατότητα ΚΑΙ στον ξενοδόχο να κάνει αλλαγές & από πλευράς του στην  τιμή ανά διανυκτέρευση (η οποία δύναται να διαμορφωθεί  σύμφωνα με τις ισχύουσες, την στιγμή της αλλαγής,  ανανεωμένες τιμές) ή/& στις ημερομηνίες άφιξης ή αναχώρησης, ακόμη και αυτές που θεωρούνται εγγυημένες βάση της προ-υφιστάμενης κράτησης.
Με λίγα λόγια σε περίπτωση ΑΛΛΑΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ σε μια κράτηση εντός 21 ημερών πριν την άφιξη, η προκαταβολή ισχύει αλλά όλα τα υπόλοιπα στοιχεία κράτησης δύναται να αλλάξουν ΚΑΙ από την πλευρά του ξενοδόχου.
Κάθε αλλαγή σε υφιστάμενη κράτηση, έχει διαχειριστικό κόστος 10,00 €.
•Μη εμφάνιση την ημέρα άφιξης: 100% του συνολικού κόστους διαμονής.
 
Κρατήσεις απο 1/7 εως 14/9 (ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ)
•Για ακυρώσεις οποιαδήποτε στιγμή μετά την κράτηση: η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
•Για αλλαγές σε διάστημα μεγαλύτερο των 21 ημερών πριν την άφιξη: οι αλλαγές δύναται να γίνουν εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.
•Για αλλαγές σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν την άφιξη:
Α) Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης η προκαταβολή παρακρατείται χωρίς δικαίωμα επιστροφής ή μεταφοράς της κράτησης σε άλλη ημερομηνία.
Β) Σε περίπτωση που η αλλαγή αφορά μείωση των διανυκτερεύσεων δηλ. αν ο επισκέπτης ΑΛΛΑΞΕΙ την ημερομηνία άφιξης ή αναχώρησής του και δεν διαμείνει στα δωμάτια για όλο το διάστημα της κράτησης που έχει συμφωνηθεί εξ αρχής, τότε βάση σχετικής νομοθεσίας, υποχρεούται στην καταβολή του 50% του κόστους των υπολοίπων ημερών του διαστήματος που αρχικά συμφωνήθηκε.
Β) Σε περίπτωση αύξησης των διανυκτερεύσεων,  αυτό γίνεται εφόσον  υπάρχει διαθεσιμότητα και με την ισχύουσα (την στιγμή της αλλαγής) τιμή ανά διανυκτέρευση.
Γ) Μεταφορά  του διαστήματος κράτησης  για ίδιο αριθμό  διανυκτερεύσεων σε άλλη χρονική περίοδο,  δεν γίνεται για κρατήσεις που αφορούν την ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.
•Μη εμφάνιση την ημέρα άφιξης: 100% του συνολικού κόστους διαμονής.
Κάθε αλλαγή σε υφιστάμενη κράτηση, έχει διαχειριστικό κόστος 10,00 €.
 
Ακύρωση Προπληρωμένης κράτησης: Οι προπληρωμένες κρατήσεις ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ σε χρήμα και δεν μεταφέρονται σε άλλη ημερομηνία.
 
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
Η καθαριότητα ξεκινά στις 10.00’ καθημερινά.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την είσοδο στο δωμάτιό σας παρακαλώ κρεμάστε την σχετική ένδειξη στο εξωτερικό πόμολο της πόρτας.
Κάθε μέρα προσφέρουμε φρεσκάρισμα στα δωμάτιά μας που περιλαμβάνει: σκούπισμα, ανανέωση σε αξεσουάρ και χαρτί τουαλέτας, καθάρισμα τουαλέτας, ταχτοποίηση δωματίου, άδειασμα σκουπιδιών και στρώσιμο κρεβατιών με υπάρχοντα ιματισμό, ξεσκόνισμα, απολύμανση μπάνιου και καθαρισμό μπαλκονιού.
Αλλαγή ιματισμού γίνεται μετά από τρείς (3) διανυκτερεύσεις.

Έξτρα Παροχές (με χρέωση)

  • Πετσέτες Πλαζ, με ημερήσιο ενοίκιο
  • Πλύσιμο, σιδέρωμα ρούχων. Χρέωση ανά τεμάχιο.
  • Ξαπλώστρες & ομπρέλες πλαζ, με ημερήσιο ενοίκιο.
  • Αλλαγή Ιματισμού: επιπλέον αλλαγή κατά παραγγελία οποιαδήποτε στιγμή κατά την διάρκεια της διαμονής σας, χρέωση ανά τεμάχιο.
  • Στολισμός Δωματίου ή Κρεβατιού (γενέθλια, επέτειοι, Γαμήλιο ταξίδι)
  • Αξεσουάρ πολυτελείας στο μπάνιο.
  • Σαμπάνια, κρασί, λουλούδια & ότι άλλο μπορούμε να πραγματοποιήσουμε για σας. Ενημερωθείτε για τα σχετικά κοστολόγια οποιαδήποτε στιγμή ακόμα και κατά την διάρκεια της διαμονής σας.

 Πρωινό (για κρατήσεις γκρούπ & ειδικές συμφωνίες)
•    Φρούτο ή Χυμός φρούτου.
•    Καφές ή Τσάι ή Γάλα.
•    Μαρμελάδα φρούτων ή Μέλι (μέχρι 40 gr).
•    Βούτυρο (μέχρι 20 gr).
•    Ψωμί.
•    Κέικ ή κρουασάν.
•    Ζαμπόν & Τυρί (μέχρι 2 φέτες κατ’ άτομο)
Ενημερωθείτε για το κόστος του πρωινού από την ρεσεψιόν.

Acqua Marina Nautilus

Beachfront Quality Rooms in Aegina island
Agia Marina, Aegina 18010

For information please contact:

Tel.: +3022970 32774
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Aegina weather